Friday, September 23, 2011

49 Gun

Isiniz basinizdan mi askin?
Kafanizi kasiyacak vakit mi bulamiyorsunuz?
Yapilacak binlerce sey var diye listeler yapip yetistiremiyor musunuz?

O zaman benim gibi yapin!
Tum bunlar yetmezmis gibi gece gunduz "49 Days" izleyin :)


Burada zaten bol miktarda olan K-Drama yani korean drama cilginligina pek aldirmamistim acikcasi ilk geldigim ve gordugumde. Son zamanlarda bizim ulkemizde de artmasiyla bircok blogda karsima cikar oldu Kore dizileri. Gecen haftasonu kocakisisine demis bulundum "herkes su Kore dizilerine kafayi takmis durumda, bizde bir bakalim neymis" diye, demez olaydim...

Birde gidip uzerine bu diziyi buldum yetmezmis gibi!! Bir haftadir onca is guc yogunluk ve yorgunluk uzerine, isten gelip deliler gibi izliyoruz bu diziyi, ama ne izlemek! Gecede iki uc bolum izlemeden ayrilamiyoruz basindan. Birbirimizi zor kaziyoruz ekranin basindan yarin is var diye :))

Yani basimiza is actik ama ne is. Bunca yildir ivir kivir dizilere burun kiviran ben Lost izler gibi izliyorum bu diziyi. Acaba bir deli ben miyim diye dusunurken birde baktim ki kocakisisi de "hadi hadi bir parca daha izliyelim" der oldu. Bilmiyorum butun Kore dizileri boylemi ama ben gidip en can alici olani ile baslamisim her zamanki gibi :)

Ilk basta ay bu ne, klasik hikaye simarik zengin aile kizi falan derken birde baktim ki hikaye sarmaya basladi. Hikaye oldukca ilginc, oyuncular da oyle! Sirf olum melegi ve Han Kang icin seyredilir zaten benden soylemesi :)))
Bu yasta bana bile boyle liseli kizlar gibi post yazdirdi ya bu dizi, varin siz dusunun etkilerini :))))))))

Kac gundur evde "Otuke, otuke" diyerekten geziyorum o da ayri :D
Ha bu arada ister istemez hesaplar yapmaya basliyorsunuz siz olsaniz ardinizdan kim aglar diye ve hayatta ne kadar yalniz oldugunuzun farkina variyorsunuz :( Kusura bakmayin bu kisim biraz tanitim iceriyor :)

Birde gitmeden dizinin tanitim fragmanini koyayim tam olsun :))



10 comments:

  1. Ama şimdi oldu mu bu? Hadi siz bulaştınız, koltuğa yapıştınız, bizden ne istiyorsun peki?:) Bir arkadaşım tam bir Kore manyağı. Tüm filmler, diziler, hatta kendi kendine Korece falan öğreniyor, sorsam eminim biliyorum diyecek:) Ben de 2004'te film festivalinde Kore sinemasının tadını aldığımdan beri sürekli takip ederim, kendi beğenilerimin peşinden koşarım. Ama diziler? Bulaştı mı dibine kadar bulaşabilenlerdenim, o nedenle o kadar uzak duruyorum ki dizi dünyasından. Ama şimdi aklıma soktun bir kere. "Acaba" demeden edemiyorum:)

    ReplyDelete
  2. zero ben yandim siz yanmayin diyecegim olmayacak :))) cunku ben izlerken cok eglendim, onun icin paylasmadan edemedim ;) hani birde ilgin varsa bak pisman olmazsin derim :)

    maya valla bilmiyorum ki neden 49 gun 50 degil yada 59 :)))
    dizi 49 gunluk bir sureden bahsediyor, bunun uzerine kurulu hikaye ama olur da izlemeyi dusunursen daha fazla detay vermeyeyim de tadi kacmasin :)

    ReplyDelete
  3. çok merak ettim valla, tam benlik bir diziye benziyor:) bu sene yok benim öyle zevkle izlediğim bir dizi .

    ReplyDelete
  4. merak ettim çok... internetten seyredeyim dedim ama sadece USA da seyredilir diyor uyarı :((

    ReplyDelete
  5. Olmaz saramam artik boyle seylere zaten yetisemiyorum ev islerine :D Ama merak etmedeim degil hani...

    ReplyDelete
  6. Judy cabucak bitiyor zaten biz bir haftaya gece gunduz seyredip bitirdik, sadece 20 bolum cunku bizimkiler gibi bes sezon boyunca baymiyor adamlar :)))

    Serpil bizde internetten seyrettik, google a 49 days izle yazinca bir suru turk site cikiyor. Sanirim bizim izledigimiz asyadizi.com diye bir siteydi - reklamda yapmis oldum bak :D

    LaLoba seyret cicim sen, bak bu diziye baslayinca ev isiydi falan diye derdin tasan kaliyormu hic ;)
    Bu ne yahu evlendin evleneli nasil bir evkadini kacti senin icine, kurtulman lazim :))))

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Anacım ben okuyana kadar yenisi geliyor bölümler halinde gel kısa kıs gel bak okuyamadan yorumluyorum:)

    ReplyDelete
  9. Nehir İda dur yahu bu benim performansimin en dusuk oldugu aylardan biri, sadece 5 post yayinlamisim :D
    Kisa kisa ve surekli yazacagima hepsini tek seferde yaziyorum :) Sen vaktin oldukca gel oku, 24 saat acigiz biz ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails