Saturday, July 7, 2012

Bana ve kitaplara dair birseyler

Bana dair pek birsey yok aslinda, yogun gunler is guc kosusturmaca ile geciyor. Yazilacak cok sey var ama vakit yok. Butun gun isin getirdigi yorgunluga yenilerini ekran basinda eklemektense kitaplara gomulup dinlenmeyi tercih ediyorum biraz da su siralar...

AZ'i okumaya basladim, elimden birakamiyorum tum igrencliklere ve sinir bozukluguna ragmen! Bitsin onun hakkinda uzun uzun yazarim yine.

Bir de gecenlerde Sergul'un tavsiyesi uzerine Vikitap sitesine bir goz gezdireyim dedim, ayrilamadim siteden hemen uye oldum :)
Konu kitaplar olunca da paylasamadan duramadim, hani tum kitap kurtlarinin haberi olsun bundan diye :)

Sirf kitaplara dair sanal bir paylasim ortami. Tam anlamiyla kitap severlere gore bir site. Okudugunuz, okumak istediginiz tum kitaplarinizi listeleyebileceginiz, diger insanlarla kitap alisverisi yapabileceginiz, kitaplar hakkinda yorumlari ve degerlendirmeleri gorebileceginiz bir site. Teknolojiden ve sanal ortamdan biraz yoruldugum su gunlerde sanal bile olsa kitaplarla ilgili olunca iyi geldi aslinda :))


Kitaplara daldim gittim...

Son zamanlarda okudugum kitaplari ekledim biraz, digerlerinin okuduklarina goz gezdirdim bol bol...



Su anda oldukca yeni bir site ama eger amacina ulasirsa ilerleyen zamanlarda guzel bir ortam ve paylasim araci olacagi dusuncesindeyim. Onun icin kitap severler bos durmayin sizde uye olun derim, eminim memnun kalacaksiniz ;)

Sanirim bu haftasonunu da evde isleri tamamlamaya ve vakit bulursam mutfak maceralarima devam etmeye adayacagim :)

Herkese en guzelinden bir haftasonu diliyorum...

7 comments:

  1. Goodreads.com'umuz vardı kuzum :)
    Neyse, alternatifinin olması elbette güzel.
    AZ çok pis, gıcık, insana 'lanet olsun' dedirtip yine de elinden düşürtmeyen bir kitap.
    Ben okurken de, blogda gönderisini yazarken de hala 'lanet şey' diyordum :)
    Güzel olsun hafta sonun, bekliyoruz mutfak maceralarının sonuçlarını :)

    ReplyDelete
  2. Ella yerli mali herzaman iyidir ;)

    ReplyDelete
  3. BEN VİKİTAP'I HİÇ DUYMAMIŞTIM BENDE KİTAP DÜLKÜNÜ BİRİ OLARAK HEMEN BAKACAĞIM PAYLAŞIMIN İÇİN SAĞOL

    ReplyDelete
  4. Derya ben tesekkur ederim ;)
    Umarim begenirsin, su anda cok kapsamli olmasa da ilerleyen zamanlarda katilim ve paylasimlarla faydali bir site olacak gibi duruyor ;)

    ReplyDelete
  5. Vikitap daha önce duyduğum ve üye olduğum bir yer. Bence çok faydalı bir site :)

    ReplyDelete
  6. vikikitap'ı çok merak ediyorum, ama bulaırsam çıkamam diye korkmaktayım... bulaşsam mı, ne yapsam, elim gidiyo bak o tarafa doğru???
    :))

    ReplyDelete
  7. emili bence de :))soz konusu kitaplar olunca ne kotu olabilir ki ;)

    Judy bulas hayatim bulas, emin ol oyle cikamam diye dusunecegin bir ortam degil :) hem en guzel yani kitap kayitlarini tutuyorsun, en azindan benim gibi unutkanlara guzel :)) ayrica baskalarinin yorum ve degerlendirmelerini buluyorsun kitaplar hakkinda ;)

    ReplyDelete

Yorum birakan elleriniz dert gormesin ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails